Com demanar cita o resoldre consultes i gestions

Si necessiteu fer qualsevol gestió amb el CAP Adrià sempre és millor contactar o demanar cita abans. Això facilita la gestió per part de l’equip per concretar el perfil professional que més s’adequa a la consulta i programar el tipus de visita que millor s’adapti a les vostres necessitats. Hi ha també una sèrie de gestions i tràmits que poden realitzar-se a través de les eines digitals i no requereixen cap desplaçament posterior al centre.

Si teniu un problema de salut que no requereix una atenció immediata i urgent, o voleu fer una consulta administrativa o una revisió preventiva, podeu programar directament una visita al vostre centre d’atenció primària (CAP) de referència amb els professionals de medicina de família, pediatria i infermeria que tingueu assignats, i amb altres professionals de la salut com ara el personal administratiu d’atenció ciutadana. També podreu programar cita amb professionals d’altres àmbits, com odontologia, salut sexual i reproductiva o treball social, en cas que tingueu aquests serveis assignats.

Podeu contactar amb el CAP Adrià a través de 4 canals:

  • citasalut.gencat.cat. Es tracta del web de programació per motius que permet a la ciutadania detallar el motiu de la seva consulta.
  • La Meva Salut
  • La central de trucades de l’Institut Català de la Salut: 93 326 89 01. Un canal telefònic per demanar cita prèvia i fer canvis o anul·lacions de cites ja programades. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres no festius, de 8 a 21 hores.
  • Al telèfon del CAP Adrià: 93 362 11 25 /  93 241 38 20 / 93 209 02 60
  • Per a qualsevol dubte o consulta fora de l’horari dels CAP, cal trucar al 061 Salut Respon.
Aquesta entrada s'ha publicat en Informació general: centre i serveis, Tràmits freqüents i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.